Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Mon, 27 Apr 2020 18:56:54 +0200

Ten spadek wydajności to normalka i dla SSD?
Tak drastyczny to tylko przy gównianych ssd. Kontr-przykład: używałem Macbook
Air z jakimś rozsądnym ssd przez 7 czy coś lat i spadek prędkości nie był
w ogóle zauważalny.

Ale to chyba nie za sprawą samego dysku i jego niskiej jakości następuje spadek wydajności, przyczyną raczej będzie system.. Windowsy zawsze miały tendencje do spowalniania w miarę użytkowania. Liczyłem że SSD może minimalizować to zjawisko.