Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 23 Apr 2020 00:35:54 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 22 Apr 2020 23:46:13 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5ea0c207$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"Trybun" 5ea03f14$0$515$65785112@news.neostrada.pl

>Pisałem wielokrotnie -- masa programów zleca pisanie i/lub czytanie.
>Te programy zlecają znacznie szybciej niż peryferia (zwłaszcza HDD)
>potrafią te zlecenia obsłużyć, więc zlecające programy muszą czekać
>w kolejce... Im lepiej zorganizowane kolejkowanie, tym sprawniej
>i szybciej kolejka jest obsługiwana.
>
>Możesz poszukać w necie ino o kolejkowaniu AHCI i NVMe.
>Różnice są kolosalno-szalone.

Daj sobie spokój, Trybun to notoryczny kłamca i zmyślant, a ze swojej
ignorancji zrobił
wielką cnotę, wręcz się nią chełpi.
Równie dobrze możesz to wszystko tłumaczyć wiadru tasiemców uzbrojonych, efekt
bdzie ten
sam.