Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 23 Apr 2020 00:15:05 +0200

"Adam" r7q5j3$faj$1$Adam@news.chmurka.net

Odbierałem w dwóch maszynach. Jedna klawiszowa, druga tylko dotyk. Ze względu na lenistwo ;) oraz z ciekawości wolałem sobie wydrukować kody na papierze, aniżeli bawić się smartfonem - jeśli miałem równocześnie kilka przesyłek. Obie maszyny odczytywały wydruki raczej bez problemu. Problemy najczęściej bywały przy ostrym słońcu.
Teraz otwieram skrzynki w zasadzie tylko zdalnie.

Druk odpada -- odbieram w kilkadziesiąt minut po włożeniu do paczkomatu.
Gdy dociera do mnie info z QRkodem o czekającej na mnie paczce -- jestem
na Krętej a drukarkę mam na Pogodnej. Musiałbym iść z Krętej na Pogodną,
mijając paczkomat, drukować QR-kod i wracać do paczkomatu...

Mogę co najwyżej wrzucić do komórki QRkody jako obrazki i wyświetlać
pod paczkomatowym okiem... Być może tak uczynię. Przede mną jeszcze
sporo przesyłek... (adaptery dyskowe, bielizna, akumulatorki, pasta
ciepłoprzewodząca itp... trochę z Allegro, trochę z AliExpress)

--