Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com>
Date: Tue, 28 May 2019 22:46:22 +0200
A w jakich sytuacjach to zamulanie się manifestowało? Pracowałem dużo
z LO na Pentium D, wcześniej na 4, obecnie N3160, dokumenty po
kilkadziesiąt stron, i kilkadziesiąt megabajtów i tak w sumie nie
kojarzę niczego podobnego.

Przy przechodzeniu do różnych opcji menu, przy dokumentach powyżej 30-stronicowych. Miałem tak na wielu komputerach, dlatego dałem sobie spokój. Być może wyszła jakaś poprawka i akurat wersja, której używałem tak wtedy miała. Było to niestety dość dawno, ale nie zmyślam - w rzeczy samej tak było. Nie wiem czego to była wina, ale pamiętam, że inni użytkownicy też na to narzekali, chyba na dobreprogramy.pl, w komentarzach.

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]