Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 28 May 2019 15:41:12 GMT
On Tue, 28 May 2019 17:30:26 +0200, Szyk Cech wrote:
> Dodam jeszcze, że (wg mnie) jedynym dobrym edytorem (poza moim własnym)
> jest Kate z KDE.

Ja od lat używam wyłącznie Kwrite. To w zasadzie to samo co Kate, ale bez
tych wszystkich niepotrzebnych niby-programistycznych głupot.

> Jako środowisko programowania bardzo dobry (choć nie idealny) jest Qt
> Creator (od Qt).

Prawdziwi programiści nie korzystają z żadnych "środowisk". Prawdziwi
programiści operują wyłącznie na motylach.

> Po za tym do dokumentów nawet ponad 100 stronicowych Libre Office nadaje
> się znakomicie.

To prawda. A nawet znacznie większych.

> Do tego wszystkiego eksperymentuję z LyX czyli edytorem TeX/Latex-a

Kolega dysponuje, zdaje się, zdecydowanie za dużą ilością wolnego czasu.

Mateusz