Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com>
Date: Wed, 29 May 2019 02:51:11 +0200
On 2019-05-28, Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:
On Tue, 28 May 2019 22:46:22 +0200, Filip454 wrote:

A w jakich sytuacjach to zamulanie się manifestowało? Pracowałem dużo
z LO na Pentium D, wcześniej na 4, obecnie N3160, dokumenty po
kilkadziesiąt stron, i kilkadziesiąt megabajtów i tak w sumie nie
kojarzę niczego podobnego.

Przy przechodzeniu do różnych opcji menu, przy dokumentach powyżej
30-stronicowych. Miałem tak na wielu komputerach, dlatego dałem sobie
spokój. Być może wyszła jakaś poprawka i akurat wersja, której używałem
tak wtedy miała. Było to niestety dość dawno, ale nie zmyślam - w rzeczy
samej tak było. Nie wiem czego to była wina, ale pamiętam, że inni
użytkownicy też na to narzekali, chyba na dobreprogramy.pl, w komentarzach.

Bo Open Office i Libbre Office korzystały kiedyś (czy nadal?) z Javy w tle.
Nie wiem do czego dokładnie ta Java była, ale to miało prawo mulić.

A może LO ma coś spieprzone pod Windows?

Też mi się tak wydaje, ale już to na pewno musieli załatać. Ciężko mi teraz ocenić co to dokładnie było, bo się to zdarzyło w 2011 roku, czyli bardzo dawno (kiedy LO jeszcze raczkowało, więc nie zdziwiłbym się, gdyby to był akurat mułowaty build tej aplikacji).

> Mam taki jeden fajny
> przypadek, który tu kiedyś opisywałem: Vegas chodzi mi dużo szybciej
> pod windows jeśli to Windows jest w maszynie wirtualnej pod Linuksem,
> niż gdy jest używane bezpośrednio na tym samym fizycznym sprzęcie.

Rzeczywiście ciekawy przypadek. Pierwsze słyszę, nawet zabawne. Może kwestia różnych sterowników (starszych, nowszych)?

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]