Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com>
Date: Tue, 28 May 2019 19:47:03 +0200
Filip454:

: Macie jakieś szersze doświadczenia
: z różnymi edytorami tekstu, czy zawsze
: trzymacie się tego jednego (MS Word)?

"EDI" i "Notatnik". ;)

: Najgorszy pakiet jakiego używałem
: to chyba LibreOffice.

Imo doskonały, ale powoli ładuje się z HDD ze względu na wielkość.

"MS Word" przy "Libre" jest jak świr przy zdrowym na umyśle.

-=-

Mam co najmniej 100 różnych edytorów, w tym edytory do rysowania
  ASCIIartőw.

Trudno mi określić, ilu edytorw używałem, ale znacznie więcej niż 100.

Całkiem ciekawy ten Edi. Jak ze zgodnością?

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]