Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 29 May 2019 05:14:01 GMT
On 2019-05-29, Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote:

> Rzeczywiście ciekawy przypadek. Pierwsze słyszę, nawet zabawne. Może
> kwestia różnych sterowników (starszych, nowszych)?

Mam dwie maszyny z FX-8350, różne mobo z tym że oba Asusa i z W10. Tam
Vegas nie dość, że nie jest w stanie dociążyć cpu więcej niż jakieś 50%
to przy kodowaniu filmów losowo się wykrzcza (zwiesza). Ten sam projekt
puszczony na starym laptopie z i7-2gen pod Win7 (prawie 100% utylizacji
cpu) nie dość że chodzi szybciej to dużo stabilniej. Nie chcę instalować
W10 na tym laptopie więc trudno powiedzieć, czy to wersja windows, czy
jakies sterowniki do sprzętu, ale właśnie pod tymi FX-8350, wirtualka z
W10 potrafi dociążyć w pełni cpu i nic się nie wywala :)

Vegas jest niestety (nie)sławny z powodu swoich niestabilności.

--
Marcin