Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sun, 19 May 2019 15:54:25 +0200

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:5ce15b66$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
Czy macie doświadczenia z podstawkami chłodzącymi?
Czy są skuteczne? Czy są wygodne?
Zakładam używanie laptopa głównie cały czas na tym
samym stole, więc może warto to rozważyć?

Ale ja używam takiej najtańszej Esperanza samum, która ma rewelacyjną
możliwość  regulacji kąta(nawet ponad 30 st.) i w ten sposób laptop
(ekran) stoi wysoko i nie muszę wyginać szyi żeby patrzeć w dół.
Pewnie jesteś wysoki, mnie akurat to nie przeszkadza. :-)
Z tego powodu pewnie nie przeszkadza Ci, że klawiatura też jest wyżej.
O ile wyżej?

Poza tym
sam fakt że pod spodem jest więcej powietrza, przestrzeni, wpływa na to że jest deczko chłodniejszy - łatwiejszy dopływ chłodniejszego powietrza.
Też o tym myślałam i nawet zastanawiałam się czy jakaś gumowa rama
z dziurkami, umieszczona pod obwodem laptopa nie mogłaby pomóc.

Pomijam to, że z moich obserwacji wynika, że chyba heatpipe gorzej
transportuje ciepło kiedy nie jest w poziomie.
Tego nie rozumiem.

Pozdrawiam
Ewa