Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sun, 5 May 2019 22:40:33 +0200

Polacy wcisną największego kota w worku, żeby tylko zarobić. Polak
Polakowi. Nie mieszkasz w Polsce, więc nie spotykasz się z tym na co
dzień ^^

Ten aspekt kulturowy być może faktycznie mi z pamięci uleciał. Niemniej
ufam, iż kupując u zawodowca który przerzuca setkami komputerów
miesięcznie człowiek dostaje uczciwy produkt - inaczej sprzedawca nie
utrzymałby się chyba (?) na rynku - dlatego wspomniałem wcześniej by nie
kupować takich rzeczy u pierwszego Janusza z Alle*ro, bo tam rzeczywiście
może być loteria.

Zasady handlu obowiązują nie tylko polaków.
Masz towar to musisz go wcisnąć a nie opowiadać klientowi o jego
wadach fabrycznych.
Nieświeżego towaru raczej nie wciskają w spożywczym, bo po takie
zakupu chodzisz codziennie a sklepów do wyboru masz kilka.
Więc taki sklep po miesiącu nie miał by za mało kupujących.
Komputery tak jak samochody kupujesz na kilka lat więc szybko
nie wrócisz, więc będą ci wciskać to na czym mają największy
zysk nie patrząc na awaryjność czy wydajność.

Pozdrawiam