Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 5 May 2019 16:39:28 +0200

Gdybym szukał dla siebie czegoś wygodnego do przeglądania internetu,
oglądania filmów i liczenia tabelek w excelu, to nie celowałbym w nic
powyżej tego (link przykładowy, nie znam tej firmy ani ich oferty):

https://pro4it.pl/pl/p/LENOVO-ThinkPad-W510-15.6-HD-i7-Q820-8GB-
DDR3-320GB-HDD-nVidia-Quadro-FX-880M-WINDOWS-7-PRO/138

Z całym szacunkiem, ale sobie jaja robisz.
Pierwsza generacja Intel Core w dodatku i7 który w zimie ogrzeje mieszkanie i w dodatku wcale to takie wydajne nie jest na dzisiejsze czasy patrząc nie tylko pod kątem procesora ale całego subsystemu - USB, pamięci, transfery dysku itp. Mam podobny konfig Dell, obok drugi Dell ale z procesorem i5 3 generacji. Obok siebie, przełączam się między nimi KVM'em. Jakbym miał z nich wybrać jeden to za cholerę tego starszego. Stoi jeszcze bo jest do prymitywnych zadań inaczej dawno by wyleciał.

Jeśli używka to według mnie z co najmniej 4 generacji. A tu już się nie robi tak tanio.

pozdrawiam

--
Irokez