Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Żółtawy obraz monitora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Żółtawy obraz monitora
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 05 May 2019 20:59:43 GMT
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@nie.pamietam ...

> Czyli jak kupię w sklepie kabel analogowy, to po podłączeniu do
> komputera nagle stanie się on kablem cyfrowym?*

Tak!
Wezmy na przykład taka wtyczke jak chinch.
W zaleznosci od tego gdzie ja podłączysz, taki sygnał bedzie przesyłać:
albo cyfrowy, albo analogowy. Wszystko zalezy gdzie ten kabel podłączysz.

> No ale to przecież nie ja pisałem o "analogowym rodzaju kabli".
>
> *Tak, droczę się. No ale od czego jest usenet?

Uff, bo juz sie martwiłem ze sie nie rozumeimy :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także