Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 05 May 2019 18:31:46 GMT
On Sun, 05 May 2019 19:51:27 +0200, Filip454 wrote:

> Nie powiedziałbym, widać, że dawno tu nie byłeś (w Polandii).

No, niedługo 20 lat już będzie... ale czasem jeszcze chadzam sobie po
rodzimych Kaszubach za pomocą google street view :)

> Polacy wcisną największego kota w worku, żeby tylko zarobić. Polak
> Polakowi. Nie mieszkasz w Polsce, więc nie spotykasz się z tym na co
> dzień ^^

Ten aspekt kulturowy być może faktycznie mi z pamięci uleciał. Niemniej
ufam, iż kupując u zawodowca który przerzuca setkami komputerów
miesięcznie człowiek dostaje uczciwy produkt - inaczej sprzedawca nie
utrzymałby się chyba (?) na rynku - dlatego wspomniałem wcześniej by nie
kupować takich rzeczy u pierwszego Janusza z Alle*ro, bo tam rzeczywiście
może być loteria.

Mateusz