Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Wed, 15 May 2019 11:52:06 +0200
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5ccde4fb$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
Jestem juz posiadaczką nowego laptopa,
Jeszcze raz przeanalizowałam uwagi w tym wątku, przejrzałam Internet,
opinie itd. i zdecydowałam się na HP.
Jest to HP Pavilion Gaming z procesorem i5-8300H, pamięcią 8GB,
2 dyskami: SSD M.2 240 GB (dysk już jest, a nie tylko miejsce na niego)
i HDD 1000 GB., kartą graficzną GeForce GTX 1050Ti i klawiaturą
podświetlaną na biało. Co ciekawe, z klawiaturą podświetlaną na zielono
jest o 200 zł droższy. Ale ja i tak chciałam białą.
Trochę przekroczyłam zakładany budżet, ale udało mi się mniej zapłacić
za ubezpieczenie samochodu, więc w sumie wyszło OK.
Teraz mam 2 tygodnie na sprawdzenie czy mi odpowiada i na ewentualny
zwrot.

System zainstalowałem na nowo bo HP dodaje pełno syfu i Windows 10
dosłownie ślamazarzył się na SSD. Teraz mam rakiętę jaką chciałem.
Napisz proszę na czym ta instalacja z pominięciem syfu od HP polegała.
Czy chodzi o to, że zaintsalowałeś z iso z Internetu bez korzystania z
partycji recovery? Nigdzie nie widzę nalepki z Product Key. Jak to odczytać
z zaintsalowanego Windows 10 Home?

Jeszcze raz dziękuje Wszystkim za wszelkie  rady i wskazówki
Ewa