Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: ń <n@n.n>
Date: Wed, 15 May 2019 13:12:07 +0200
Warto wpaść na jakieś forum o tych lapkach, zależnie od Twoich możliwości
angielsko- lub polskojęzyczne.
Możesz spróbować też wsparcia telefonicznego HP Polska (trzeba mieć pod ręką nr
seryjny).
Np. do serii biznesowych  (nie wiem jak z gamingowymi) HP wysyła płyty ze
sterownikami i systemem jakby co.
Ciekaw jestem, jakie są możliwości wyjścia graficznego w tym notebooku (na
zewnętrzny monitor)?
144 Hz? 4k (UHD)?
Co do programików HP dołączanych do laptopów z systemem ja sobie zawsze je ceniłem i używałem i żałuję, że przy win 10 jest ich znacznie mniej niż było przy Win XP i Win 7.
IMHO warto mieć zainstalowany choćby HP Support Assistant czy HP SoftPaq
Download Manager.
Skarbnica wiedzy:
https://support.hp.com/us-en/products

-----