Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 02 Apr 2019 12:52:21 GMT
On 2019-04-02, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

> Ja tam nagrywam na tanich, ale polecanych nośnikach i planuję co jakiś czas
> przegrywać.
>
> Podobno najlepsze są Panasoniki, gdzieś w necie jest strona po francusku z
> testów i okazały się najbardziej odporne na czynniki zewnętrzne.

Zanim odkryłem mdyski archiwizowałem na Mitsubishi (BD-R, SL/DL). To
zdaje się Verbatim (a raczej odwrotnie). Nie jestem pewien co to jest
warte ale testowałem niedawno paro-letnie kopie i bez problemu.

Jedyne BD na jakich się przejechałem to typu LTH. Nigdy na nich nie
archiwizowałem, ale parę kopii prywatnych wideo po 2-3 latach szlag mi
trafił.

--
Marcin