Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: ń <ku@ta.sie>
Date: Mon, 1 Apr 2019 10:52:34 +0200
Też byłem taki mądry dokąd mi nie padł 1TB w routerze/nasie (stojącym w miejscu jak słup soli) i sporo zdjęć rodzinnych poszło się paść... Fotografowi z mojego wesela padł HDD ze zdjęciami (RAW). Przekładał elektronikę dysku co trwało (znaleźć taki sam) kilka tygodni, szczęśliwie JPG-i miał osobno.

-----
Czyli nigdy żaden HDD mi nie padł.
Tak, słyszałem od ludzi, że komuś padł HDD w laptopie, którego taszczył ze sobą wszędzie, gdzieś po PKSach w Azji na dziurawych drogach.