Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Mar 2019 09:36:45 GMT
Witaj Marek S, 28 lut 2019 w news:q59hpn$hai$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Kopara mi opadła. W ogóle to okno jest inne niż u mnie. W ogólnej
> wydajności CPU mam 1 wykres uśredniony. Jeśli chcę zobaczyć
> poszczególne rdzenie, to muszę otworzyć monitor zasobów. Jaki to
> Windows? 10x64?

To kliknij zdaje się prawym - możesz zmieniać z ogólnego na poszczególne
rdzenie.
A co do wykorzystywania jednego rdzenia. Coś kiedyś czytałem - wniosek
był taki, że niektóre operacje nie mogą być rozłożone na równoległe
obliczenia. Najprościej rzecz ujmując - nie można wykonać kolejnego
działania (kroku) w tym samym czasie, co pierwszego, nie mając wyniku
tego pierwszego.