Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 03 Nov 2018 08:37:10 GMT
On Sat, 03 Nov 2018 09:23:32 +0100, Adam wrote:
> Ponadto niektóre laptopy są wyposażone w ekran dotykowy,
> w tym jeden z procesorem Ryzen, o którym wspominał Kol. pueblo. Przy
> jakich zastosowaniach ekran dotykowy może być lepszy od tradycyjnego?

Przy tych samych do których nadaje się tablet. Czyli składasz laptopa
"odwrotnie" i masz taki niby-tablet. Testowałem taki patent, nie polecam.
Taki niby-tablet jednak tabletem nie jest, ciężkie to, nieporęczne... Jak
coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

> Marzy mi się zakup takiego laptopa, o którym potem mógłbym powiedzieć,
> że chodzi jak burza, oczywiście za rozsądną cenę. :-)

To ja mam dużo prostsze (i znacząco tańsze) rozwiązanie: zainstaluj
system sprzed 10 lat. :)

Mateusz