Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 03 Nov 2018 18:34:59 GMT
On Sat, 03 Nov 2018 18:23:12 +0100, Adam wrote:
> Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@nie.pamietam> napisał w wiadomości
>
> Dzięki. To już jest jakiś trop, bo porównując procesory kupię nowego
> laptopa w przyszłej dekadzie.
> Laptopy Toshiby są chyba droższe niż innychy firm, ale może znajdę coś
> odpowiedniego, a nie przesadnie drogiego.

Muszę dla ścisłości ostrzec że moja wcześniejsza odpowiedź miała pewien
podtekst humorystyczny, którego być może nie dojrzałeś. Co prawda
informacje w niej zawarte są w 100% prawdziwe, jednak nie wiem czy mogą
być dziś pomocne :)

Tutaj można zobaczyć mojego T1100 w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=8ssDGBTssUI&t=75s

Krótko mówiąc: moja znajomość laptopów Toshiby jest nienajświeższa, dużo
mogło się zmienić...

Mateusz