Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 03 Nov 2018 17:15:52 GMT
On Sat, 03 Nov 2018 18:08:14 +0100, Adam wrote:
> Przy okazji, jaką opinią cieszą się teraz laptopy Toshiby?
> Czy ciągle są wyposażane w części japońskie?
> Jak sprawuje się serwis w Polsce?

Jeśli chodzi o Toshibę to ja mam na biurku T1100 Plus. Swoje lata już ma,
ale działa jak pierwszego dnia. Do tej pory zdarza mi się postukać na
nim, co prawda bateria trzyma ok. 5 minut no ale nie ma cudów.
Z mojej strony mogę tylko gorąco polecić Toshibę.

Aa, mam też drugiego lapka tej firmy - T4800CT (szybszy od tego
poprzedniego). Też działa w 100% bezproblemowo, jedynie dysk musiałem
wymienić w którymś momencie.

Mateusz