Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 02 Nov 2018 23:28:38 GMT
On 2018-11-02, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:
> Aby nie byc gołosłownym proponuje wejść z C2D na stronę firmy kruk.pl i
> obejrzeć sobie dowolną bizuterię. C2D zjada mi 100% na wszystkich
> rdzeniach [1]. i7-3GHz zjada 20%. Ilośc czynności na stonie: 0.
> Oglądanie obrazka.

Sprawdzę przy okazji, ale z mojego doświadczenia głównie robi pamięć i
C2D jednak wystarcza. Pożegnałem się miesiąc temu ze starym Optiplexem
z C2D wyłącznie z powodu, że nie mogłem dołożyć pamięci ponad 4G.
Zapychanie zawsze występowało z powodu braku pamięci co było doskonale
widac po swapującym dysku.

Natomiast przed scrypt-idiotami, których faktycznie coraz więcej, i i7
nie uchroni.

> Dożyliśmy czasów gdy brak sensu, niekompetencja i dziadostwo jest siłą
> napędową postępu w produkcji CPU.

Te czasy zaczeły się ca 20 lat temu. Nikt już chyba nie dba o
efektywność wykonawczą kodu, ani o ilość zżeranej pamięci, takoż o
miejsce na dysku.

--
Marcin