Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] opoznienia na switchu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] opoznienia na switchu
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sat, 3 Nov 2018 09:43:16 +0100
W dniu 2018-11-03 o 09:13, Roman Tyczka pisze:

Tak, to jest chyba to o co pytałem. Trzecia strona w przypadku skypa czy
team viewera jest zupełnie naturalna. Ciekawi mnie jednak jak to jest w
sieciach torrent, gdzie niby nie ma serwerów. Czy jest możliwe wykrycie
peera losowymi adresami i portami? Nie sądzę. Może jest jeszcze jakiś
trick?

W torrentach jest tracker i on podaje namiary na seedy i peery.
Jak uda ci się losowo wstrzelić odpowiedni adres i port, to też powinno zadziałać. Nie rozgryzałem tego jakoś i nie używałem, ale chyba magnetlink jakoś tak działa.