Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Nov 2018 14:22:32 GMT
Witaj Sebastian Biały, 02 lis 2018 w
news:prhf04$cse$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Aby nie byc gołosłownym proponuje wejść z C2D na stronę firmy
> kruk.pl i obejrzeć sobie dowolną bizuterię. C2D zjada mi 100% na
> wszystkich rdzeniach [1]. i7-3GHz zjada 20%. Ilośc czynności na
> stonie: 0. Oglądanie obrazka.

Znaczy wkruk.pl?
Wszedłem z laptopa z C2D P8700. Gdybym nie włączył menadżera zadań to bym
nie odczuł, że rzeczywiście przy otwieraniu każdej strony są skoki na
100% CPU na dłuższą chwilę. Opera z blokowaniem reklam i wtyczką
disconnect. Na gołym IE jest gorzej.
Bez problemu wybrałbym i kupił biżuterię.