Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Mon, 15 Jan 2018 01:52:39 +0100
W dniu 2018-01-15 o 01:24, Marek S pisze:
W dniu 14-01-2018 o 23:28, Animka pisze:

Tu wyżej to żadne.

Jakoś nie czuję się zaskoczony odpowiedzią.

Napisałeś, że sam znalazleś problem, to dlaczego do tej pory sam nie
naprawiłeś?
Miałeś nawet odpowiedź. Wklejam:
Użytkownik "Marek S" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości
 > Sprawdziłem co wybudziło komputer:

https://drive.google.com/file/d/13BENrM9a02lUJo4-CQRiM7TQ0fIlm4m2/view?usp=sharing

Bo gdybym go potrafił naprawić to nie pisałbym tu.

Aktualizacje automatyczne wybudziły Twój komputer - wynika to z
drugiego linku który podałeś.
Wyłącz usługę aktualizacji i aktualizuj "reęcznie"  lub :

Czytałaś moją odpowiedź? Nie wchodzi w grę ograniczanie WiFi.

Wifi możesz włączac i wyłączać. Z Wifi tylko korzystasz, z LAN-u nie?

Wejdż jeszcze raz w ten link, który podałeś, przeczytaj dokładnie i
usuń zaplanowane zadania.

Mam usunąć zadanie Reboot?
1. To zadanie nie jest zaplanowane ale może wznawiać komputer. Choć nie
wiem jakim cudem ze stanu całkowitego wyłączenia.
2. Próba usunięcia wywala komunikat o braku uprawnień.
3. Próba zmiany parametrów wymaga podania nie wiadomo jakiego hasła dla
użytkownika S-1-15-18.

To jest w Zarządzaniu Komputerem-Harmonogram Zadań, dalej jest
Windows, na liście w dół jest Windows Uupdate i przyjrzyj się jakie sa
zadania ustawione.

Istnieją 4 zadania. Żadne z nich nie ma ustawionej opcji wznawiania.
Zresztą w jednym z linków pokazałem, że nie mam żadnych zadań, które
mogłyby wybudzić komputer poza Reboot.

Ja te samouruchomieniowe zadania w całym harmonogramie (po prawej
stronie) zadań powywalalam. Nawet niektóre foldery tutaj usunęłam (np.
one drive) Ty sobie szukaj swojego problemu.

Co masz na myśli mówiąc "samouruchomieniowe"? Wszystkie zadania w
harmonogramie są po to by się same uruchamiały. To jedyna ich rola.

Przeciez Ty nie chcesz, żeby laptop sam się włączał. W zasadzie czego Ty chcesz? Paranoję jakąś masz czy co?

Ponadto sprawsź w Panelu Sterowania -aplikacja Opcje Zasilania,wejdź w
"Zmień ustawienia planu". Niżej jest: zmień zaawansowane ustawienia
zasilania i otwórz to polecenie. W rozwijanej liscie jest "zezwalaj na
wznawianie pracy w/g czasomierza" Ustaw na "Wyłącz" .

Zacytuję swoją odpowiedź na dokładnie taką samą poradę: