Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 11 Jan 2018 07:39:26 +0100
Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po
aktualizacji. Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o
restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na
określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

I tu zatoczyliśmy koło w kierunku wyłączenia update lub możliwości jego konfiguracji jak w w7 np. Zna ktoś łatwy i szybki sposób bez kilkunastu kroków jak to zrobić raz a dobrze?

PS. Ja jeszcze zauważyłem dziwne zachowanie systemu który już się szykuje do aktualizacji przed restartem. Rozłączanie zdalnego pulpitu, wyłączenie niektórych urządzeń zewnętrznych usb, zmiana rozdzielczości ekranu...
Coraz bardziej mnie wku... ten system a podobno staje się coraz lepszy :-)