Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 14 Jan 2018 23:28:06 +0100
W dniu 2018-01-14 o 20:16, Marek S pisze:
W dniu 14-01-2018 o 14:50, Animka pisze:

Każdy komputer posiada BIOS i ustawienia, które sobie konfigurujesz
w/g swoich potrzeb. Szkoda, że o tym nie wiedziałeś.

Skąd wniosek, że nie wiedziałem???
Które ustawienie mam zmienić w BIOSie? Z pewnością nie doczytałaś więc
nie widziałaś ekranów BIOsa na moim laptopie. Przytaczam je raz jeszcze
abyś była w stanie pokazać mi palcem, którą opcję należy zmienić:

https://drive.google.com/file/d/1uW5Vq5KfdUFgILQqiZrILGtyNr5RuDbT/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1JFlTT6Jp9ZtnTeyEsVDMctPqyFkKKf-E/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1r9qGyAnXhpHGUXaKrj7mjqkOCSGGQcVT/view?usp=sharing

Tu wyżej to żadne.

Napisałeś, że sam znalazleś problem, to dlaczego do tej pory sam nie naprawiłeś?
Miałeś nawet odpowiedź. Wklejam:
Użytkownik "Marek S" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości news:p35vqb$oss$1@node1.news.atman.pl...
> Sprawdziłem co wybudziło komputer:
>
> https://drive.google.com/file/d/13BENrM9a02lUJo4-CQRiM7TQ0fIlm4m2/view?usp=sharing

Aktualizacje automatyczne wybudziły Twój komputer - wynika to z drugiego linku który podałeś.
Wyłącz usługę aktualizacji i aktualizuj "reęcznie"  lub :
"
Open your Start menu and select Settings to launch it. Click or tap the “Network & Internet” icon, select “Wi-Fi,” and select “Advanced options” at the bottom of the list of nearby Wi-Fi networks. Activate the “Set as metered connection” option here.
"
Wejdż jeszcze raz w ten link, który podałeś, przeczytaj dokładnie i usuń zaplanowane zadania. To jest w Zarządzaniu Komputerem-Harmonogram Zadań, dalej jest Windows, na liście w dół jest Windows Uupdate i przyjrzyj się jakie sa zadania ustawione. Ja te samouruchomieniowe zadania w całym harmonogramie (po prawej stronie) zadań powywalalam. Nawet niektóre foldery tutaj usunęłam (np. one drive) Ty sobie szukaj swojego problemu.

Ponadto sprawsź w Panelu Sterowania -aplikacja Opcje Zasilania,wejdź w "Zmień ustawienia planu". Niżej jest: zmień zaawansowane ustawienia zasilania i otwórz to polecenie. W rozwijanej liscie jest "zezwalaj na wznawianie pracy w/g czasomierza" Ustaw na "Wyłącz" .
Niezależmie jaki masz system to te ustawienia znajdziesz.

--
animka