Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybudza mój komputer?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 11 Jan 2018 11:45:16 +0100

Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po
aktualizacji.

Może być. Były jakieś aktualizacje, był restart ale czasem jeden nie wystarczy.

Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o
restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na
określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

Wydaje mi się, że nie... ale nie wykluczam. Sprawdziłem natomiast uzbrojone waketimery i nie znalazłem żadnego. Hipotetycznie nic nie powinno wybudzać komputera a już w szczególności gdy jest on wyłączony, nie uśpiony.

--
Pozdrawiam,
Marek