Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Certyfikaty Google na Firefoxie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Certyfikaty Google na Firefoxie
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 14 Jan 2018 22:42:20 +0100
W dniu 2018-01-14 o 21:08, 2late pisze:
On 14/01/2018 05:38 PM, Animka wrote:

Uaktualnilem sobie firefoxa na Mac'u z wersji 52 do 56 i
okazuje
   sie ze certyfikat google jest niepoprawny. Nie moge
korzystac z
   google'a.

O jakiej stronie mowa? https://www.google.com/ ?

Tak.

Dlaczego google.com, a nie google.pl?

Nie mogę powiedzieć.
:)

Wklepuję google.com i też mi się pokazuje strona .pl (z kłódką
zieloną).
Czyli u mnie ok.

A jaka masz wersje Mac'a?

Nie wiedziałam ( :D), że dzialanie przeglądarki Firefox zależy od
rodzaju i wersji komputera. To chyba jakaś nowość.

To nie jest odpowiedz na moje pytanie.

Nie mam komputera ani tabletu MAC-a.
Przerzuć się może na jakąś mac-owa przeglądarkę skoro FF Ci nie działa.

A gdyby tak przeczytac, co napisalem na temat przegladarek, w tym watku?

Pisałeś o Firefoxie.
Przy okazji jeszcze dodam, że MAC-em się nazywa także numer karty sieciowej w komputerze.

--
animka