Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 3 Jan 2017 05:08:36 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 12:42:26 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

> A ja bym zalozyl ta sama siec z tym samym haslem.
> Po co komplikowac banalne problemy?

Bo czasem jednak urządzenia uparcie sie nie chcą łączyc do sieci z lepszym
zasiegiem.
Nie mówie że to mus. Tak po prostu jest łatwiej diagnozować temat. Co zreszta
napisałem wyżej.

Oczywiście lepiej jest miec jedną dobrze działającą ale jesli jednak dobrze nie
działa to lepiej mieć pare osobnych i móc bez problemu widzieć co gdzie sie
łączy i jakie są moce poszczególnych sieci.