Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: sczygiel@gmail.com
Date: Mon, 2 Jan 2017 06:09:38 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 14:11:53 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski
napisał:
> Czyli takie coś i działa? Tylko od hub-a dodatkowy kabel.
> http://allegro.pl/wlan-n300-access-point-edimax-ew-7438apn-i6430206121.html
> Tylko ceny od stówki do kilku stówek.

Dobrze kombinujesz.
https://www.cnet.com/news/top-five-power-line-adapters-when-wi-fi-fails-you/

Tak chyba jest najmniej problematycznie.
Przy czym na kazdym pietrze ja bym zalozyl osobna siec z osobnym haslem.

Są tez takie które pracuja w trybie gdzie można mieć te sama sieć z tym samym
ssid w kazdym AP.
Ale stycznosci nie mialem więc nie testowalem.

Na pewno lepiej sie debuguje problemy jak widzisz do jakiej sieci ci sie
telefon/laptop laczy...