Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka myszka BT?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka myszka BT?
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Tue, 03 Jan 2017 14:12:47 +0100
W dniu .12.2016 o 17:22 JoteR <usenet@interia.eu> pisze:

"Ktos i jeszcze cos" napisał:

http://www.logitech.com/pl-pl/product/mx-anywhere2?crid=7

O! Super! Myszka ma i BT i dongla :) Zamówiłem :)) Dzięki za namiary!

Z ciekawości: czy po podłączeniu tej myszki via BT możesz także połączyć się np. z telefonem po BT, czy może komunikacja z myszką wyczerpuje już możliwości komunikacyjne stosu BT?

JoteR

Jeszcze nie testowałem takiego scenariusza, aczkolwiek w weekend przyjrzę się bliżej.

Odnośnie samej myszki, to... z zalet wymieniłbym:
- bardzo fajnym rozwiązaniem jest praca z trzema urządzeniami - przełącza się między nimi poprzez przycisk. - możliwość zmiany trybu kółka ze skokowego na gładki (mimo wszystko wolę skokowy)
- wygląd
- jest fajna (cokolwiek to znaczy)

Wady:
- dla mnie zbyt niska. Możliwe że to kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek mimo wszystko...
- przydałoby się więcej urządzeń do sparowania a nie tylko 3 ;)
- kółko - możliwe, że to kwestia przyzwyczajenia
- przyciski pod kciukiem troche oporne i w złym miejscu - trzeba wyginać kciuka, żeby użyć te przyciski. - środkowy przycisk dla masochisty - b. twardy i w dodatku trochę mały - trzeba wymacywać

Ogólnie za tą kasę (~240zł) nie jest źle, aczkolwiek mogłoby być lepiej :)

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie