Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Tue, 3 Jan 2017 12:52:07 +0100
Pasmo 5 GHz to przereklamowany syf-makabra, przez polskie ściany nie przechodzi, a co tu dopiero mówic o stropach (co innego tekturowe domy w Japonii i na Florydzie).

A ja bardzo sobie chwale 5GHz - maly zasieg (ze nie wspomne o lepszej separacji kanalow i niskiej popularnosci) to dla mnie zaleta. Tam gdzie mieszkam (jednopoziomowe, niewielkie mieszkanie) 2.4GHz to byl dopiero syf - no ale nie ma sie co dziwic jak kazdy ma 2.4GHz z moca ustawiona fabrycznie na maksymalna.
5GHz przechodzi u mnie nawet przez 2 sciany (niewielka odleglosc).

PS
Oczywiscie ucieczka w 5GHz nie jest rozwiazaniem dla naszego watkotworcy.