Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 4 Jan 2017 00:42:28 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 22:34:11 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
> prawdaż, łatwiej wtedy badać co się dzieje

> nawet bym czasem pokusił się by osłabić moc któregoś urządzenia
> by użytkownikom wifi wskoczyl ten bliższy i nie pozostawał podłączony ten
> słabszy niżej

No wlasnie mnie zastanawia jak to dziala. Bo chyba dziala w kratke i klienci
sobie wg lokalnego algorytmu podpinają sieci.
W krótkim okresie czasu widze juz druga czy trzecia dyskusje na ten temat (w
różnych miejscach internetu) i jakos nikt nie ma technicznego sposobu na to.

W sensie zaznaczenia w kliencie preferowanej sieci czy algorytmu na zasadzie
wybierz silniejsza siec jesli sygnał lepszy niż 20% aktualnego czy cos w ten
deseń.

Dlatego u siebie mam tak ze sieci są osobne a klienci zazwyczaj pracuja w tych
samych miejscach i maja wpisane lokalne sieci a drugiej nie.

A jak ktoś musi łazić i mieć dwie to musi też sobie samodzielnie przeklikać
połączenie z jednej sieci na druga i wtedy mu sie klient raczej nie przepina na
te słabsza...