Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WiFi w domu [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WiFi w domu [cross]
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 4 Jan 2017 00:46:54 -0800 (PST)
W dniu środa, 4 stycznia 2017 00:56:51 UTC+1 użytkownik jakson napisał:

> Ok, ale co do tego ma inna nazwa sieci (o "gorszym zasiegu")?

Bo wtedy nawet laik wie ze laczy sie z siecia "1pietro" bedac na drugim pietrze
i rozumie co sie dzieje.

W androidzie wtedy może se palcem przelaczyc siec na "2pietro" i nie truć
głowie rodziny ;)

Co innego gdyby temat byl technologicznie rozwiązywalny i głowa rodziny mogła
by zapodać w kliencie wifi jakaś polityke laczenia sie do sieci. Ale zazwyczaj
za wiele mozliwości nie ma. Albo klient (w sensie jego OS) zdecyduje albo
trzeba samemu sobie przeklikać...

Jak masz jedna sieć albo wiele sieci z tymi samymi ssid i hasłem to nadal nie
wiesz co gdzie sie łączy chyba że wejdziesz na AP i tam po mac adresie
sprawdzisz ze telefon babci łaczy sie do wifi w piwnicy...