Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zasilacz (było: Re: Laptop dla nastolatki)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zasilacz (było: Re: Laptop dla nastolatki)
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 18 Mar 2016 06:28:45 +0000 (UTC)
Dnia 17.03.2016 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:

> Dowolny kupiony w sklepie za rogiem.

No właśnie dowolny się nie nadaje, malinka swoje
wymagania posiada :-) Podłączyłem kupiony w Lidlu
(rzekomo 2,1A)- nawet nie ruszyło (telefon owszem,
ładuje).

Na chińskim zasilaczu do tabletu na razie działa,
ale blisko granicy jego możliwości.

> Ale w twoim przypadku to zamów przez sieć zasilacz z nową malinką.

Zamówiłem w AVT, ale sam zasilacz. Pi3 nie ma nic, za czym
bym rozpaczliwie tęsknił.

> Co będziesz starocia używał.  :-)

Nie lubię robić za betatestera. Dlatego na lapku służbowym
mam Win7, a na desktopie domowym Debiana oldstable.

Dwa kroki z tyłu za modą- stosuję i polecam.

> Pozdrawiam

Pozdrawiam również,

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)