Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 10 Mar 2016 18:33:49 +0100
W dniu 2016-03-10 o 17:13, Michal Lukasik pisze:
Jestem przeciwny religii w szkole za pieniądze podatnika zwłaszcza, że
to aż ~11% budżetu przeznaczonego na szkolnictwo (pamiętam tę liczbę z
jakiejś audycji w Zet-ce - nawet jeśli jest to zawyżone i faktycznie
wynosi tylko 1% to też jestem na "nie").

Masz prawo do sprzeciwu. Musisz się jednak pogodzić z tym że większość chce inaczej. To właśnie tak działa ta przebrzydła demokracja.

Już pomijając aspekty filozoficzne... :-)
Większość z przyczyn logistycznych, praktycznych woli żeby dziecko miało religię w szkole. Nie trzeba wozić, niańczyć, pilnować. Wszak nowoczesny kapitalizm każe pracować obojgu rodzicom i to najlepiej na kilku etatach żeby jakoś związać koniec z końcem.

Kiedyś to były inne czasy. Chodziłem na religię po szkole 2 kilometry w jedną stronę. Dzisiaj boję się 10-letniego syna wysłać samego przez 3 przejścia dla pieszych.