Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Fri, 11 Mar 2016 08:46:25 +0100
W dniu 2016-03-10 o 21:48, z pisze:
> Jest jeszcze drugi pogląd który zacna PO wypowiadała przez wiele
> ostatnich lat. Naród wybrał swoich przedstawicieli. Wiedział kogo
> wybierał. Chciał wybrać tych co wybrał.
> Dlatego Ci "wybrańcy" mają prawo gonić na drzewo wszelkie protesty i
> "nie podoba mi się"  Taka jest demokracja.
> Psia mać :-)
Ja demokrację odbieram nieco inaczej. Wybieram baranów, którzy obiecują
wykonać określone rzeczy. I jeśli te barany robią coś odmiennego (np.
podwyższają podatki, zamiast je obniżać) to pokazuję im środkowy palec w
kolejnych wyborach. Z PO mam wrażenie, że naród zrobił tak jak ja :->

--
Pozdrawiam
Maciek