Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Fri, 11 Mar 2016 08:51:50 +0100
On Thu, 10 Mar 2016 21:48:49 +0100, z wrote:

> To trzeba zrobić referendum i pogodzić się z jego wynikami

Albo mnie pamięć myli, albo niedawno było, prawda?

> Jest jeszcze drugi pogląd który zacna PO wypowiadała przez wiele
> ostatnich lat. Naród wybrał swoich przedstawicieli. Wiedział kogo
> wybierał. Chciał wybrać tych co wybrał.
> Dlatego Ci "wybrańcy" mają prawo gonić na drzewo wszelkie protesty i
> "nie podoba mi się"  Taka jest demokracja.
> Psia mać :-)

To co odbierasz jako zbiorowy i powszechny protest ludu to ...medialnie
nakręcana (niemieckimi mediami) nagonka grupki osób skupionych wokół
Nowoczesnej i PO pod szyldem KOD. Naród na szczęście już oczy otworzył i
podziękował tamtym panom za współpracę, a że odrywanie od koryta bolesnym
jest procesem to i drą ryje daleko i szeroko.

--
howgh
szemrany