Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Sat, 30 Jan 2016 13:56:16 -0800 (PST)
W dniu sobota, 30.01.2016 17:56:26 użytkownik Przemysław Ryk napisał:

> Alcohol sam w sobie umożliwia(ł). Dochodziła jeszcze kwestia tego, czy napęd
> był sobie w stanie z tym poradzić. Dopiero kombinacja napędu i
> oprogramowania pozwalała uzyskać wymagany efekt końcowy - czyli obraz
> pozwalający oszukać zabezpieczenie.

Nigdy nie słyszałem o żadnej liście napędów prawidłowo współpracujących z
Alcoholem 120%, tym bardziej
o czarnej liście kontestatorów odmawiających takiej kolaboracji. Moim zdaniem
takich list nigdy nie było.
Nie miałoby to wszystko przecież najmniejszego sensu - jeżeliby najnowsza
aktualnie wersja Alcoholu 120%
nie poradziła sobie z pełnym odczytem płyty w takim napędzie i stworzeniem
obrazu, to tym bardziej program/gra,
która z takiej płyty miałaby być uruchomiona/zainstalowana. Producent programu
na płycie, który instalowałby się
tylko w niektórych napędach naraziłby się przecież na poważne kłopoty.

Z jednym, jedynym wyjątkiem - że nie dotyczyłoby to jakiegoś najnowszego i
nowatorskiego zabezpieczenia,
o którym jeszcze wcześniej nie słyszano. Skutecznym zabezpieczeniem przed
kopiowaniem płyty i używaniem jej obrazu
byłby podany przeze mnie wcześniej pomysł "słabych pitów/landów", ale zdaje się
nie jest jeszcze w ogóle wykorzystywany.
Może warto by to opatentować?