Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Sat, 23 Jan 2016 09:47:28 +0100
W dniu 2016-01-20 o 20:44, RadoslawF pisze:

Dla mnie ma. Jedno że takie używanie jest kłopotliwe,  także to płyta
coraz bardziej porysowana. A ja gier nie kupuje na okres, do czasu aż
użytkowanie w fizycznym napędzie ją zniszczy. Problem nie w "pirackim
narzędziu" a to czy używanie  gry w owym "narzędziu" łamie w jakikolwiek
sposób umowę między mną - użytkownikiem a producentem. Nie ma takich
warunków użytkowania zamieszczonych na opakowaniu czy gdziekolwiek
indziej. A więc wracamy do początku - jeżeli znasz to daj namiar na
jakiś skuteczny program do tworzenia wirtualnych napędów, który byłby w
stanie nagrać obraz płyty z zabezpieczeniem?

Nie znam takiego programu.
Znam natomiast taki który załatwi ten problem w sposób jaki
już podałem. Korzystasz z "mojego sposobu" lub męczysz płytę
w czytniku. Innej opcji nie znam.

Pozdrawiam

Bo pewnie nie ma takiego programu (wirtualny napęd) który byłby w stanie robić obrazy zabezpieczonych płyt. Jakiś cymbał kiedyś napisał przy opisie Deamon Tools w wersji full, że program obsługuje również zabezpieczone gry, a ja mu uwierzyłem. Jednak po informacjach zamieszczonych w necie jasno widać że używanie zabezpieczonych płyt to problem dużo większy niż sklonowanie ich w wirtualnym napędzie.