Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 20 Jan 2016 19:23:59 +0100
Dnia Wed, 20 Jan 2016 10:09:22 +0100, Trybun napisał(a):

> A skąd niby bym miał wiedzieć co to za zabezpieczenie? Liczyłem że ktoś
> na grupie zna jakiś dobry program do tworzenia wirtualnych napędów, i to
> nim spróbować zgrać grę na dysk twardy komputera.

Daaaawno już się tym nie zajmowałem - chyba ostatnie testy nagrywarek pod
kątem tworzenia obrazów / kopii płyt z zabezpieczeniami, to z 16 lat temu
robiłem. :) Tu masz trochę informacji - ale na ile one aktualne są, to nie
wiem.
http://m0001.gamecopyworld.com/games/gcw_cd-backup.shtml?nf=0

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]