Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 23 Jan 2016 13:54:32 +0100
Dnia Sat, 23 Jan 2016 09:47:28 +0100, Trybun napisał(a):

> Bo pewnie nie ma takiego programu (wirtualny napęd) który byłby w stanie
> robić obrazy zabezpieczonych płyt. Jakiś cymbał kiedyś napisał przy
> opisie Deamon Tools w wersji full,  że program obsługuje również
> zabezpieczone gry, a ja mu uwierzyłem. Jednak po informacjach
> zamieszczonych w necie jasno widać że używanie zabezpieczonych płyt to
> problem dużo większy niż sklonowanie ich w wirtualnym napędzie.

Obrazy zabezpieczonych płyt się - w zależności jeszcze od tego, co sam napęd
DVD potrafił - robiło (z tego co pamiętam) w Alcohol 120% lub Clone CD.
Obraz wykonany podmontowywało się w wirtualnym napędzie i Daemon Tools się
niejednokrotnie, acz nie zawsze, sprawdzał. Większe szanse były z użyciem
Alcohol 120%.

[ Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.  ]
[                                                        (Albert Einstein) ]