Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wirtualny napęd DVD
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Fri, 29 Jan 2016 03:39:15 -0800 (PST)
W dniu piątek, 29 stycznia 2016 07:35:53 użytkownik Kamil napisał:

> A ominąć zabezpieczenia potrafił Alcohol 120 w pierwszych wersjach.
> Jednak po protestach lobby producenckiego ta funkcjonalność w kolejnych
> wersjach została usunięta.

Popularny polski program "dostępny" także w postaci obrazu:
 - po wypaleniu - nic z tego
 - umieszczony w Alcoholu 120% v. 1.9.6 instalował się bez problemu z tzw.
crackiem (również v. 1.9.8).

Działało to w XP, a nawet w W7. Do W10 trzeba było już użyć wersji 2.x i
niestety program domagał się oryginalnej płyty. Nie wiedziałem dlaczego tak
jest. Teraz już wiem.