Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 30 Jan 2016 21:02:26 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 30 Jan 2016 17:37:38 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <n8iosu$6bk$1@node2.news.atman.pl>
 od platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl>  :
>a tak na poważnie, to jak myślicie,
>czy to,że mi żaden mój komputer nie działa to jest moja wina?

Twoja, od lat nie potrafisz namierzyć usterki, może oddaj to do
jakiegoś serwisu albo obeznanemu z tematem znajomemu.
Widzę, że sam tego nie zrobisz.

>czy może jest to interwencja osób trzecich - czyli ekspertów donalda t.?

Słyszysz jeszcze w głowie przekazy od Tuska?
Muszę cię zmartwić, to są twoje własne myśli, ale z powodu (.././)
traktujesz je jako obce.
Tusk nie potrafi zdalnie psuć komputerów.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546