Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Thu, 1 Oct 2015 19:34:51 +0200
A tak zaś przy okazji, bo mnie "naszło": często gęsto pojawia się potrzeba
sprawdzenia parametrów "U" czy "I" na portach USB właśnie. Czy ktoś już wpadł na
pomysł (co to mi właśnie do głowy >>strzelił<<) aby wykonać, sprzedawać (no i na
tym... zarabiać!) odpowiedniej przelotki, mającej na obu końcach wtyczkę /
gniazdko (żeńskie / męskie) USB, a "w międzyczasie" wyjście na miernik? Jeśli
ktoś z Was coś takiego zacznie produkować, pod wpływem niniejszego tekstu — to
dopraszam się o jakąś-tam gratyfikację!

Sporo tego jest na Allegro, np.: http://allegro.pl/miernik-pradu-ladowania-woltomierz-usb-lc19-i5541650298.html