Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaką kartę graficzną warto kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaką kartę graficzną warto kupić?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 1 Oct 2015 20:41:45 +0200
Dnia Thu, 01 Oct 2015 08:28:39 +0200, ToMasz napisał(a):

> to porównanie zrobiłem na podstawie allegro kup teraz. na tej karcie
> wiedzmin3 nie pójdzie tak i tak, a wiedzmin 1? Będzie śmigał wspaniale i
> napewno nie wywali komunikatu o braku sterowania poborem energii.

Wiedźmin 1 śmigający wspaniale na Radeonie 4850? Odważna teza… Choć
oczywiście wszystko zależy od rozdzielczości i ustawień jakości grafiki.

> to cenna informacja, wezmę ją pod uwagę

Na razie stosujesz co do kart porównania takie, jak by procesory porównywać
zegar w zegar. Jednak Pentium 4 2,8GHz to nie ta klasa wydajności (również
energetycznej), co Core i5 z zegarem 2,8GHz, nieprawdaż?

[ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo.                  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]