Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 5 Oct 2015 19:38:33 +0200
30 września 2015 06:5 Użytkownik "mirekc" napisał w

news:mufpst$jpi$1@adenine.netfront.net ...

:

: > (...)

:
: Ja bym obstawiał problemy z obciążalnością prądową portów USB.
:

Jako że wątek mi się przypomniał (za sprawą wpisu dokonanego przez Uncje Pete)
to z opóźnieniem zasygnalizuję, iż problem z topiku rozwiązało to, że moduł
Wi-Fi, który był podpięty za pomocą przewodu (circa 1,2 metra) wetknąłem
bezpośrednio do gniazda USB. Pomogło.

Za wszystkie wypowiedzi i porady — serdeczne dzięki!

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.