Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 30 Sep 2015 02:46:31 +0200
Dziwną niechęć ma moja karta Wi-Fi do telefonu Samsunga: gdy podpinam ową
słuchawkę do USB, to mi ona zrywa łączność Wi-Fi. Ta druga jest realizowana
przez "gwizdek" od TP-Link'a, też wetknięty do USB-2. "Menadżer Urządzeń"
żadnego konfliktu nie sygnalizuje, zresztą: ani jedno, ani drugie urządzenie nie
mają w swych kartach zakładek "zasoby". Czyli... co? Nie mają więc ani adresów
We/Wy — ani przydzielonego im przerwania? Dziwne, zaiste.

Spotkał się ktoś z tak rozkapryszoną parą, i może znalazł sposób na te ich
wzajemne fochy?

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC  — przetwarzania
rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.