Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Albo Wi-Fi, albo telefon
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Wed, 30 Sep 2015 06:53:44 +0200
W dniu 2015-09-30 02:46,  (c)RaSz pisze:
> Dziwną niechęć ma moja karta Wi-Fi do telefonu Samsunga: gdy podpinam ową
> słuchawkę do USB, to mi ona zrywa łączność Wi-Fi. Ta druga jest realizowana
> przez "gwizdek" od TP-Link'a, też wetknięty do USB-2. "Menadżer Urządzeń"
> żadnego konfliktu nie sygnalizuje, zresztą: ani jedno, ani drugie urządzenie
> nie
> mają w swych kartach zakładek "zasoby". Czyli... co? Nie mają więc ani adresów
> We/Wy — ani przydzielonego im przerwania? Dziwne, zaiste.

Ja bym obstawiał problemy z obciążalnością prądową portów USB. Niby są
standardy, ale różnie to bywa. Paradoksalnie może pomóc podłączenie
jednego z urządzeń przez hub USB 1.1 (lub chiński 2.0), albo wypróbuj
porządny hub aktywny (ale to drożej). Sam używam chińskiego urządzenia
pseudoaktywnego (Chińczyk oczywiście napisał, że to hub aktywny):
konstrukcja w zasadzie pasywna, ale zasilanie portów "podciągnięte"
zewnętrznym zasilaczem. Sprawdza się.